Adana Büyükşehir Belediyesi’nden "Kalbime Sağlık” etkinliği

Adana Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı, Kalp Sağlığı Farkındalık Ayı dolayısıyla “Kalbime Sağlık” etkinliği düzenledi.

KÜLTÜR - SANAT - 25-02-2026 18:11

Adana Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen “Kalbime Sağlık” başlıklı programda Kardiyoloji Uzmanı Prof. Dr. Ahmet Oytun Baykan; kalp damar hastalıkları, erken belirtiler, risk faktörleri ve korunma yolları ile ilgili bilgi verdi.

Adanalıların yoğun ilgi gösterdiği programda “Önleyici Sağlık Güçlü Gelecek” mesajı verildi. 

Günün Diğer Haberleri