Adana'da bir evden iki traktör çöp çıkarıldı

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde belediye ekipleri, atık biriktirilen evden iki traktör çöp topladı.

GÜNCEL - 30-09-2025 14:25

İstiklal Mahallesi'nde psikolojik rahatsızlığı bulunduğu öğrenilen A.Ç'nin (78), yalnız yaşadığı tek katlı müstakil evinde çöp biriktirdiği belirlendi.

Seyhan Belediyesi ekipleri, koruyucu kıyafet giyip maske takarak eve girdi.

Oda, koridor ve bahçede istiflenen atıklar, ekiplerin çalışmasıyla ikametten çıkarıldı.

İki traktöre doldurulan çöpler, bertaraf tesisine götürüldü.

Günün Diğer Haberleri