İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, "Narko Alan Uygulaması" kapsamında merkez Yüreğir ilçesi Başak, 19 Mayıs, Anadolu ve Levent mahallelerinde denetim gerçekleştirdi.
Bölgedeki cadde ve sokaklardaki denetimlerde 4 kişinin üzerinde bir miktar sentetik uyuşturucu ele geçirildi.
Gözaltına alınan 4 şüphelinin emniyetteki işlemleri sürüyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü
13:39 - SİYASET