Adana'da üzerlerinde uyuşturucu bulunan 4 kişi gözaltına alındı

Adana'da narkotik ekiplerince gerçekleştirilen denetimlerde, üzerlerinde uyuşturucu çıkan 4 şüpheli gözaltına alındı.

GÜNCEL - 14-09-2025 11:52

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, "Narko Alan Uygulaması" kapsamında merkez Yüreğir ilçesi Başak, 19 Mayıs, Anadolu ve Levent mahallelerinde denetim gerçekleştirdi.
Bölgedeki cadde ve sokaklardaki denetimlerde 4 kişinin üzerinde bir miktar sentetik uyuşturucu ele geçirildi.
Gözaltına alınan 4 şüphelinin emniyetteki işlemleri sürüyor.

Günün Diğer Haberleri