Adana'da yayalara geçiş önceliği tanımayan 38 sürücüye para cezası kesildi

Adana'da dronla yapılan trafik denetiminde yaya geçitlerindeki yayalara geçiş önceliği tanımadıkları belirlenen 38 sürücüye para cezası uygulandı.

GÜNCEL - 10-02-2026 15:58

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, merkez Seyhan ilçesi Bülent Angın Bulvarı'ndaki yaya geçitlerinde denetim yaptı.

Dron destekli denetimde, yayalara yol vermedikleri tespit edilen 38 aracın sürücüsüne 4 bin 192'şer lira ceza kesildi.

Ceza uygulanan sürücülerden bazıları, yayaları fark etmediklerini iddia etti.

Günün Diğer Haberleri