Her şeyin başı; Sağlık. Sağlık kurumlarının olmazsa olmazı ise hemşireler. Başkent Üniversitesi, 2. Uluslararası Hemşirelik Eğitiminin Geleceği Kongresi'ne ev sahipliği yapıyor bu yıl.
Prof. Dr. İhsan Doğramacı Konferans Salonu'ndaki açılışa, Prof. Dr. Mehmet Haberal da katıldı. Bu yıl ilk kez Ankara'da yapılan kongre, Prof. Dr. Gülten Uyer anısına düzenlendi. Hemşirelik Eğitimi Derneği Başkanı Doç. Dr. Havva Arslan Yürümezoğlu, Prof. Dr. Mehmet Haberal'a teşekkür etti. Hemşirelik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği Başkanı Prof. Dr. Dilek Özmen de Başkent Üniversitesi'ne teşekkür etti. Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Manolya Acar ise fakülte hakkında katılımcılara bilgi verdi.
Son söz; Türkiye'de ilk kez Sağlık Bilimleri Fakültesi'ni kuran Prof. Dr. Mehmet Haberal'a aitti. "Kalite" vurgusu yaptı. Başarı diledi. Kongrede 2 gün boyunca hemşireliğin sorunları, yeni teknolojiler ve eğitim metotları ele alınacak.