2025 Dikey Geçiş Sınavı ek yerleştirme başvuruları başladı

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanlığınca, 2025 Dikey Geçiş Sınavı (2025-DGS) ek yerleştirme tercih işlemleri bugün başlatıldı.

EĞİTİM - 07-10-2025 15:55 249 kez okundu.

2025 Dikey Geçiş Sınavı ek yerleştirme başvuruları başladı

ÖSYM'den yapılan açıklamaya göre, bugün başlayan 2025-DGS ek yerleştirme tercih işlemleri, 13 Ekim'e kadar devam edecek.

Adaylar, tercihlerini bireysel olarak ÖSYM'nin, "https://ais.osym.gov.tr" adresinden T.C. kimlik numarası ve aday şifresiyle elektronik ortamda yapabilecek.

Ek yerleştirme işleminde, 2025-DGS Başvuru Kılavuzu'nda yer alan ilke ve kurallar uygulanacak.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Ayşeabla Okullarında, Ortaokula Veda, Liseye Merhaba

Başkent Ayşeabla Okullarında, Ortaokula Veda, Liseye Merhaba

26-06-2026 - EĞİTİM

Adana ve çevre illerde öğrenciler karnelerini aldı

Adana ve çevre illerde öğrenciler karnelerini aldı

26-06-2026 - EĞİTİM