Adana Büyükşehir Belediyesi’nden "Kalbime Sağlık” etkinliği

Adana Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı, Kalp Sağlığı Farkındalık Ayı dolayısıyla “Kalbime Sağlık” etkinliği düzenledi.

KÜLTÜR - SANAT - 25-02-2026 18:11 447 kez okundu.

Adana Büyükşehir Belediyesi’nden

Adana Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen “Kalbime Sağlık” başlıklı programda Kardiyoloji Uzmanı Prof. Dr. Ahmet Oytun Baykan; kalp damar hastalıkları, erken belirtiler, risk faktörleri ve korunma yolları ile ilgili bilgi verdi.

Adanalıların yoğun ilgi gösterdiği programda “Önleyici Sağlık Güçlü Gelecek” mesajı verildi. 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
57. Piyade Alayı Tarihi Gelibolu Yarımadası'nda saygı nöbeti tutuyor

57. Piyade Alayı Tarihi Gelibolu Yarımadası'nda saygı nöbeti tutuyor

24-06-2026 - KÜLTÜR - SANAT

Adana Yüreğir’de yıl boyunca eğitim alan kursiyerlerin eserleri sergilendi

Adana Yüreğir’de yıl boyunca eğitim alan kursiyerlerin eserleri sergilendi

23-06-2026 - KÜLTÜR - SANAT