Adana Yüreğir Belediye Başkanı Demirçalı, Güney Kore heyetini ağırladı

Güney Kore heyeti, Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı’yı ziyaret etti.

GÜNCEL - 10-10-2025 14:41 318 kez okundu.

Adana Yüreğir Belediye Başkanı Demirçalı, Güney Kore heyetini ağırladı

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geçen günlerde Adana’ya gelen Güney Koreli doktorlardan oluşan heyeti kabul etti. Güney Kore’den gelen heyeti ilk olarak başkanlık makamında konuk eden Başkan Demirçalı, burada heyete Yüreğir ve Adana hakkında bilgiler verdi.

Ziyarette misafirlerine kenti anlatan Başkan Demirçalı, Adana’nın binlerce yıllık tarihe dayanan medeniyetler ve zenginlikler şehri olduğuna dikkat çekerek, Türkiye ile Güney Kore arasındaki geçmişten bugüne uzanan dostluğa değindi.

Başkan Demirçalı’ya misafirperverlikleri için teşekkür eden heyet, ziyaretin ardından Sosyal Yardım İşleri Müdürlü ekipleri ile birlikte ilçede ihtiyaç sahibi ailelere yönelik sağlık taraması ve sosyal destek faaliyetleri gerçekleştirdi.

Demirçalı, Güney Koreli doktorların duyarlılığına teşekkür ederek, “Nazik ziyaretleri ve ilçemizdeki ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza yönelik anlamlı çalışmalarından dolayı kendilerine gönülden teşekkür ediyorum” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

26-06-2026 - GÜNCEL

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

26-06-2026 - GÜNCEL