Adana Yüreğir Belediye Başkanı Demirçalı, muhtarlarla bir araya geldi

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla ilçede görev yapan muhtarlarla bir araya geldi. Demirçalı, "Yerel yönetim olarak, muhtarlarımızla iş birliği ve uyum içinde çalışmayı son derece önemsiyoruz" dedi.

SİYASET - 19-10-2025 19:55 267 kez okundu.

Adana Yüreğir Belediye Başkanı Demirçalı, muhtarlarla bir araya geldi

Yüreğir Belediyesi tarafından 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla düzenlenen yemekte muhtarlarla tek tek ilgilenen Demirçalı, görüş ve talepleri dinledi.

Muhtarların demokrasinin temel taşlarından biri olduğunu vurgulayan Demirçalı, “Muhtarlarımız, mahallelerimizde vatandaşlarımızla en yakın temas kuran, onların dertlerine ilk el uzatan kamu görevlileridir. Yerel yönetim olarak, muhtarlarımızla iş birliği ve uyum içinde çalışmayı son derece önemsiyoruz. Sizlerin sahadaki tecrübeleri, bizlere yol göstermeye devam edecek. 19 Ekim Muhtarlar Günü vesilesiyle tüm muhtarlarımıza emeklerinden dolayı teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" diye konuştu. 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 86 milyonun tamamını bir görmeye devam edeceğiz

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 86 milyonun tamamını bir görmeye devam edeceğiz

26-06-2026 - SİYASET

Özgür Özel: Baş vermeye ama baş eğmemeye söz veriyorum

Özgür Özel: Baş vermeye ama baş eğmemeye söz veriyorum

26-06-2026 - SİYASET