Adana'da bir evden iki traktör çöp çıkarıldı

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde belediye ekipleri, atık biriktirilen evden iki traktör çöp topladı.

GÜNCEL - 30-09-2025 14:25 270 kez okundu.

Adana'da bir evden iki traktör çöp çıkarıldı

İstiklal Mahallesi'nde psikolojik rahatsızlığı bulunduğu öğrenilen A.Ç'nin (78), yalnız yaşadığı tek katlı müstakil evinde çöp biriktirdiği belirlendi.

Seyhan Belediyesi ekipleri, koruyucu kıyafet giyip maske takarak eve girdi.

Oda, koridor ve bahçede istiflenen atıklar, ekiplerin çalışmasıyla ikametten çıkarıldı.

İki traktöre doldurulan çöpler, bertaraf tesisine götürüldü.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile "Organize Suç Örgütleri ile Mücadele" genelgesi

23-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

23-06-2026 - GÜNCEL