Adana'da hükümlüler 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu

Adana'da hükümlüler tarafından 5 bin zeytin fidanı dikildi.

GÜNCEL - 26-06-2026 15:43 27 kez okundu.

Adana'da hükümlüler 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu

Sarıçam ilçesinde kurulan ve geçen yıl ağustosta hükümlü kabulüne başlanan Adana Rehberlik ve Rehabilitasyon Açık Ceza İnfaz Kurumu yerleşkesinde, Çevre Kuruluşları Dayanışma Derneği ile imzalanan işbirliği protokolü kapsamında fidan dikim töreni gerçekleştirildi.

Dikili Ağacım Var Derneğinin de desteğiyle düzenlenen programda, Adana Cumhuriyet Başsavcısı Altuğ Kürşat Şahin, kurumda bağımlılıkla ilgili tedavi ve rehabilitasyon süreçleri devam eden hükümlülerle 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu.

Fidan dikim programına, Adana Cumhuriyet Başsavcı Vekili Hasan Altay, Suluca Ceza İnfaz Kurumlarından sorumlu cumhuriyet savcısı Abdullah Kıvanç Yıldırım, Adana  Rehberlik ve Rehabilitasyon Açık Ceza İnfaz Kurumu Müdür Vekili Halil İbrahim Yıldırım ile kurum yöneticileri ve infaz koruma memurları da katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

26-06-2026 - GÜNCEL

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

26-06-2026 - GÜNCEL