Adana'da otomobilin otoyolda park halindeki tankere çarptığı kazada 2 kişi yaralandı

Adana’da otomobilin otoyolda park halinde bulunan tankere arkadan çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

GÜNCEL - 26-09-2025 13:53 196 kez okundu.

Adana'da otomobilin otoyolda park halindeki tankere çarptığı kazada 2 kişi yaralandı

Sürücüsü henüz belirlenemeyen 34 GSK 566 plakalı otomobil, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu Ceyhan Sirkeli Gişeleri yakınında emniyet şeridinde park halindeki tankere arkadan çarptı.

Kazada otomobilde bulunan iki kişi yaralandı.

Olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, otomobilde sıkışan yaralıları bulundukları yerden çıkarttı.

İlk müdahalenin ardından yaralılar, ambulanslarla Ceyhan Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile "Organize Suç Örgütleri ile Mücadele" genelgesi

23-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

23-06-2026 - GÜNCEL