Adana'da posta dağıtıcıları milli takıma seçilebilmek için yarıştı

Adana'da posta dağıtıcıları, 54. Balkan Ülkeleri Postacı Yürüyüş Yarışması'na katılacak milli takımda yer almak için düzenlenen seçmelerde mücadele etti.

SPOR - 03-04-2026 19:31 290 kez okundu.

Adana'da posta dağıtıcıları milli takıma seçilebilmek için yarıştı

PTT 5. Bölge Müdürlüğü koordinatörlüğünde Adana Gençlik Merkezi Atletizm Pisti'nde yapılan organizasyona, Adana, Mersin, Hatay ve Osmaniye'den 26'sı kadın 73 posta dağıtıcısı katıldı.

Bölge Müdürü Ali Seyyit Sevin, açılış programındaki konuşmasında, yarışmanın sosyal dayanışmanın sağlanması ve sportmenlik ruhu kazandırılması amacıyla düzenlendiğini belirterek, personele başarı diledi.

Yarışmada erkek posta dağıtıcıları 10 kilometrelik, kadın posta dağıtıcıları ise 5 kilometrelik parkurda ter döktü.

Mücadele sonucunda kadınlarda Nuray Coşkun, erkeklerde ise Teyfik Erçetin birinci oldu.

54. Balkan Ülkeleri Postacı Yürüyüş Yarışması'na katılacak milli takımın belirlenmesi için yapılan seçmelerde başarılı olan posta dağıtıcıları, Türkiye finalinde yarışacak.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adanalı Milli cimnastikçi İrem, İstanbul'da kazanamadığı altın madalyayı Çin'de takmak istiyor

Adanalı Milli cimnastikçi İrem, İstanbul'da kazanamadığı altın madalyayı Çin'de takmak istiyor

23-06-2026 - SPOR

Adana'da Techno 293 Yelken Yarışları tamamlandı

Adana'da Techno 293 Yelken Yarışları tamamlandı

21-06-2026 - SPOR