Adana'da trafik polisleri okul servislerinde denetim yaptı

Adana'da trafik polisleri, yeni eğitim öğretim yılının başlaması nedeniyle öğrenci servislerinde denetim gerçekleştirdi.

GÜNCEL - 09-09-2025 13:34 323 kez okundu.

Adana'da trafik polisleri okul servislerinde denetim yaptı

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, öğrencilerin güvenli yolculuk yapmasını sağlamak amacıyla okul servislerinde denetim yaptı.

Ekipler, servis araçlarının belge ve güvenlik donanımları ile rehber personeli olup olmadığını kontrol etti.

Uygulama kapsamında sürücülere trafik kuralları ve yol güvenliği hakkında da bilgiler verildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile "Organize Suç Örgütleri ile Mücadele" genelgesi

23-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

23-06-2026 - GÜNCEL