Adana'da üzerlerinde uyuşturucu bulunan 4 kişi gözaltına alındı

Adana'da narkotik ekiplerince gerçekleştirilen denetimlerde, üzerlerinde uyuşturucu çıkan 4 şüpheli gözaltına alındı.

GÜNCEL - 14-09-2025 11:52 214 kez okundu.

Adana'da üzerlerinde uyuşturucu bulunan 4 kişi gözaltına alındı

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, "Narko Alan Uygulaması" kapsamında merkez Yüreğir ilçesi Başak, 19 Mayıs, Anadolu ve Levent mahallelerinde denetim gerçekleştirdi.
Bölgedeki cadde ve sokaklardaki denetimlerde 4 kişinin üzerinde bir miktar sentetik uyuşturucu ele geçirildi.
Gözaltına alınan 4 şüphelinin emniyetteki işlemleri sürüyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile "Organize Suç Örgütleri ile Mücadele" genelgesi

23-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

23-06-2026 - GÜNCEL