Adana'da yayalara geçiş önceliği tanımayan 38 sürücüye para cezası kesildi

Adana'da dronla yapılan trafik denetiminde yaya geçitlerindeki yayalara geçiş önceliği tanımadıkları belirlenen 38 sürücüye para cezası uygulandı.

GÜNCEL - 10-02-2026 15:58 234 kez okundu.

Adana'da yayalara geçiş önceliği tanımayan 38 sürücüye para cezası kesildi

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, merkez Seyhan ilçesi Bülent Angın Bulvarı'ndaki yaya geçitlerinde denetim yaptı.

Dron destekli denetimde, yayalara yol vermedikleri tespit edilen 38 aracın sürücüsüne 4 bin 192'şer lira ceza kesildi.

Ceza uygulanan sürücülerden bazıları, yayaları fark etmediklerini iddia etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
 Trafik kazasında şehit olan uzman çavuşun cenazesi Adana'da defnedildi

Trafik kazasında şehit olan uzman çavuşun cenazesi Adana'da defnedildi

24-06-2026 - GÜNCEL

Akaryakıt sektörüne operasyon: 6 şirkete el konuldu, 10 şirkete kayyum atandı

Akaryakıt sektörüne operasyon: 6 şirkete el konuldu, 10 şirkete kayyum atandı

24-06-2026 - GÜNCEL