Adana'da yolcu otobüsleri denetlendi

Adana'da Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri otogarda yolcu otobüslerinde kış lastiği, takograf kontrolü ve alkol denetimi gerçekleştirip yolcuları emniyet kemeri takmaları konusunda uyardı.

GÜNCEL - 31-12-2024 13:02 350 kez okundu.

Adana'da yolcu otobüsleri denetlendi

Adana Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, yılbaşı trafik tedbirleri kapsamında otogarda yolcu otobüslerinde kış lastiği, takograf kontrolü ve sürücülere alkol denetimi yaptı.
Otogardan çıkan bütün yolcu otobüsleri tek tek kontrol edilirken otobüslere binen polisler, yolcuları emniyet kemeri takmaları konusunda da uyardı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
 Trafik kazasında şehit olan uzman çavuşun cenazesi Adana'da defnedildi

Trafik kazasında şehit olan uzman çavuşun cenazesi Adana'da defnedildi

24-06-2026 - GÜNCEL

Akaryakıt sektörüne operasyon: 6 şirkete el konuldu, 10 şirkete kayyum atandı

Akaryakıt sektörüne operasyon: 6 şirkete el konuldu, 10 şirkete kayyum atandı

24-06-2026 - GÜNCEL