AK Parti Ordu İl Başkanı Selman Altaş görevinden istifa etti

AK Parti Ordu İl Başkanlığı görevinden istifa ettiğini duyuran Selman Altaş, "Bugün görevim değişmiş olsa da, yarın yine aynı aşkla, aynı inançla, aynı kararlılıkla bu davaya hizmet etmeye devam edeceğim” dedi.

GÜNCEL - 20-09-2025 09:07 279 kez okundu.

AK Parti Ordu İl Başkanı Selman Altaş görevinden istifa etti

AK Parti Ordu İl Başkanı Selman Altaş, görevinden istifa ettiğini duyurdu.Altaş, istifasına ilişkin sosyal medya hesabından şu ifadeleri kullandı:

"11 Nisan 2023 tarihinde büyük bir onur ve gururla devraldığım AK Parti Ordu İl Başkanlığı görevimden, bugün itibarıyla istifa etmiş bulunuyorum. Bu süre boyunca, Ordu’muza hizmet etme şerefini bana bahşeden Rabbime hamd ediyor, Cumhurbaşkanımız, Genel Başkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan’a şahsıma duyduğu güven ve destek için en kalbi şükranlarımı sunuyorum. Biz, büyük ve kutlu bir davanın neferleriyiz.

Bugün görevim değişmiş olsa da, yarın yine aynı aşkla, aynı inançla, aynı kararlılıkla bu davaya hizmet etmeye devam edeceğim. Çünkü biliyoruz ki bu dava makam ve mevkiden bağımsız olarak, gönül işiyle yürütülür. Birlikte yol yürüdüğüm tüm dava arkadaşlarıma, kadın ve gençlik kollarımıza, belediye başkanlarımıza, milletvekillerimize ve en önemlisi her zaman yanımızda olan aziz Ordulu hemşehrilerime gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi daim eylesin."

Muğla, Elazığ, Adıyaman, Çanakkale ve Niğde'nin ardından Ordu il başkanının da istifası ile AKP'de son 2 günde 6 il başkanı istifa etmiş oldu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ile "Organize Suç Örgütleri ile Mücadele" genelgesi

23-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

Adana Ceyhan Belediyesi’nden Babalar Günü’nde ihtiyaç sahiplerine 5 bin TL destek

23-06-2026 - GÜNCEL