Ali Yerlikaya: "Silah ve mühimmat kaçakçılığına yönelik operasyonda 2 şüpheli yakalandı, 393 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi"

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Antalya'da silah ve mühimmat kaçakçılığına yönelik düzenlenen operasyonda 2 şüphelinin yakalandığını, 393 adet ruhsatsız tabancanın ele geçirildiğini bildirdi.

GÜNCEL - 15-01-2026 14:10 276 kez okundu.

Ali Yerlikaya:

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şunları kaydetti:

"Silah ve Mühimmat Kaçakçılığına yönelik Antalya’da Jandarmamız tarafından düzenlenen operasyonumuzda 393 adet ruhsatsız tabanca ele geçirdik. 2 şüpheliyi yakaladık. Kepez Cumhuriyet Başsavcılığımız ile Jandarma İstihbarat ve KOM Daire Başkanlığımız koordinesinde; Antalya İl Jandarma Komutanlığı ekiplerimizce 6 ay süren ısrarlı teknik ve fiziki takip sonucu operasyon düzenlendi. Silah ve mühimmat kaçakçılığıyla mücadelemiz; yasa dışı silah ticaretinin yanında, bu silahlarla işlenebilecek her türlü suçu da engellemeye yöneliktir. Antalya Valimizi, Kepez Cumhuriyet Başsavcılığımızı, Antalya İl Jandarma Komutanımızı, kahraman Jandarmamızı ve emeği geçenleri tebrik ediyorum. Allah ayaklarına taş değdirmesin."

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

25-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

25-06-2026 - GÜNCEL