2025-26 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan Başkent Üniversitesi Adana Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu 17. dönem mezunları alkışlar eşliğinde öğretmenlerinin öncülüğünde kortej yürüyüşü ile tören alanına geldiler. Tören saygı duruşunda bulunulmasının ardından İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.
Öğrenciler heyecanlı o anları ölümsüzleştiren aileleri ise hem heyecanlı hem de gururluydular. Okul Birincisi Petek Boztepe etik değerleri, insan sevgisini, meslek ahlakını ve sorumluluk bilincini öğrenerek mezun olduklarını söyledi.
Adana Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr Esin Özşahin, Başkent Üniversitesi Kurucusu Prof. Dr. Mehmet Haberal'ın tebrik mesajını okudu. Başarılarından dolayı öğrencileri kutlayan Özşahin, sağlık hizmetinin sadece bilgiye bağlı olmadığına vurgu yaptı.

Başkent Üniversitesi Başkent Üniversitesi Adana Dr. Turgut Noyan Uygulama ve Araştırma Merkezi Başhekimi Prof. Dr. Ferhat Kılıç da öğrencilere kendiniz hakkında en doğru kararı siz vereceksiniz dedi. Başkent Üniversitesi Adana Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu 17.dönem mezuniyet törenine katılan Başkent Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erdem Kırkbeşoğlu Başkent Üniversitesi'nin eğitim alanındaki önemine vurgu yaptı.
Başkent Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erdem Kırkbeşoğlu, Başkent Üniversitesi'nin, mezunlarının başarılarıyla her zaman gurur duyduğunu da belirtti. 2025-26 eğitim-öğretim dönemi ilk üç dereceye giren bölüm öğrencilerine plaket ve diplomaları sunuldu.
Mezun olan tüm öğrenciler de mezuniyet belgelerini kendilerine eğitim veren hocalarının ellerinden aldılar. Her yıl olduğu gibi bu yıl da geleneksel mezuniyet pastası alkışlarla kesildi. Büyük bir coşkuyla ve mutlulukla keplerini fırlatan mezunlar yaşamlarının bir dönüm noktası olan günü aileleri, arkadaşları ve hocalarıyla bol bol anı fotoğraf ölümsüzleştirdiler.
















