2008-2009 Eğitim-Öğretim yılında Anestezi ,Fizyoterapi, İlk ve Acil Yardım ve Tıbbi Görüntüleme Teknikleri bölümleriyle eğitime başlayan Başkent Üniversitesi Adana Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu, yeni bir döneme daha başladı.
Başkent Üniversitesi Dr. Turgut Noyan Uygulama ve Araştırma Merkezi Kışla Sağlık Yerleşkesi'nde düzenlenen törene yönetim ekibi, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.
Yeni eğitim- öğretim dönemi açılış töreninde öğrencilerle aynı heyecanı paylaştığını belirten Başkent Üniversitesi Adana Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Müdürü Prof. Dr. Esin Özşahin "yaptığınız tercihle tereddütsüz övünebilirsiniz" dedi.
Adana Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksel Okulu Müdür Yardımcısı Prof. Dr. Şenay Demir Kekeç, yeni Başkentlilere Başkent Üniversitesi'nin vizyonyonunu ve misyonunu anlattı.
Başkent Üniversitesi Kışla Sağlık Yerleşkesi'nde uygulamalı eğitimle sağlık sektörüne hazırlanacak öğrenciler için Yüksek Okul Sekreteri Rahime Uluer de yerleşke ve eğitim öğretim işleyiş süreciyle ilgili bilgiler verdi. Konuşmaların ve genel bilgilendirmelerin sonrasında öğrenciler 2 yıl sürecek uygulamalı eğitimleri için ders başı yaptı.
















