Başkent Üniversitesi, bilimde öncü olmaya devam ediyor.
Biyotek Teknoloji Geliştirme Merkezi, ''Biyotek Girişimcilik Çalıştayı'' düzenledi.
Açış konuşmasını BiyoTek Teknoloji Geliştirme Merkezi Genel Müdürü Ali İhsan Ünlü yaptı. Ardından sözü Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Yusuf Tansel İç, aldı.
Akut Yönetim Kurulu Başkanı Barış Altan Doğan da konuşmasında, işbirliğinin önemine dikkati çekti. Doğan, Afet yönetiminde yapay zekanın önemine de vurgu yaptı.
Ardından TED Üniversitesi rektörü Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu çıktı, kürsüye. Son olarak Başkent Üniversiitesi Rektörü Prof. Dr. Hakan Özkardeş, katılımcılara seslendi
Konuşmalardan sonra, çalıştayın ilk gün paneli başladı. Bilimsel etkinlik, iki gün boyunca katılımcıları ağırlamaya devam edecek.















