Cumhurbaşkanı Erdoğan, 16-17 Şubat'ta Birleşik Arap Emirlikleri ve Etiyopya'ya Gidecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 16-17 Şubat'ta Birleşik Arap Emirlikleri ve Etiyopya'ya gidecek.

SİYASET - 15-02-2026 15:08 248 kez okundu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 16-17 Şubat'ta Birleşik Arap Emirlikleri ve Etiyopya'ya Gidecek

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, NSosyal hesabından ziyaretlere ilişkin yaptığı açıklamada, şu bilgileri paylaştı:

"Sayın Cumhurbaşkanımızın Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı ve Abu Dabi Emiri Şeyh Muhammed Bin Zayed El Nahyan'la 16 Şubat günü gerçekleştirecekleri görüşmelerde, Türkiye ile Birleşik Arap Emirlikleri arasındaki işbirliğinin derinleştirilmesine yönelik adımların yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler değerlendirilecektir.

Sayın Cumhurbaşkanımız, müteakiben Etiyopya Başbakanı Abiy Ahmed Ali'nin davetine icabetle 17 Şubat günü ziyaret edecekleri Addis Ababa'da temaslarda bulunacaktır. Ziyaretler vesilesiyle, müzakereleri tamamlanan çeşitli anlaşma ve belgelerin imzası da gerçekleştirilecektir."

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye, dünyada bir ağırlık ve itibar kazandı

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye, dünyada bir ağırlık ve itibar kazandı

24-06-2026 - SİYASET

Özgür Özel'den Kılıçdaroğlu'na çağrı:

Özgür Özel'den Kılıçdaroğlu'na çağrı: "Ülkeyi ve partiyi bu cenderenin içinde daha fazla tutmamaya davet ediyorum"

24-06-2026 - SİYASET