Dışişleri Bakanı Fidan, Erdoğan-Trump görüşmesinin verimli ve başarılı geçtiğini söyledi

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile ABD Başkanı Donald Trump arasındaki görüşmenin son derece verimli ve başarılı geçtiğini belirtti.

SİYASET - 26-09-2025 14:02 338 kez okundu.

Dışişleri Bakanı Fidan, Erdoğan-Trump görüşmesinin verimli ve başarılı geçtiğini söyledi

Fidan, yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile ABD Başkanı Trump'ın Washington'da bir araya geldiğini aktardı.

Erdoğan ile Trump arasındaki toplantıda iki müttefik ve dost ülke olarak ilerleyen dönemde atılacak ortak adımların ele alındığını vurgulayan Fidan, bölgesel düzeyde hayata geçirilebilecek işbirliği konularına odaklanıldığını dile getirdi.

Fidan, "Son derece verimli ve başarılı bir ziyaret oldu. ABD ile olan ilişkilerimizi karşılıklı saygı temelinde, ülkelerimizin çıkarları doğrultusunda güçlendirmek için çalışmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü

23-06-2026 - SİYASET

Özgür Özel'den öğretmenlerin eylemine destek: Günlerdir abluka altında tutan bu zalimliğe itiraz ediyoruz

Özgür Özel'den öğretmenlerin eylemine destek: Günlerdir abluka altında tutan bu zalimliğe itiraz ediyoruz

23-06-2026 - SİYASET