Elazığ’da 2020'de meydana gelen depremde yıkılan Gazi Meslek Teknik Anadolu Lisesi, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) tarafından yeniden inşa edilerek bugün açıldı. Açılışa CHP Genel Başkanı Özgür Özel de katıldı. Özel, açılışta yaptığı konuşmada şunları söyledi:
“Bugün buraya bir açılış yapmaya ve Elazığ'a CHP’li belediyelerin yaptığı hizmetlerden bir tanesinin açılışında sizlerle birlikte olmaya geldik. Bugün burada bulunuşumuzun en önemli vesilesi hiç şüphesiz uzun yıllar, dokuz dönem boyunca milletvekili çıkaramadığımız Elazığ'da, kendisinin aday olmasıyla milletvekili çıkardığımız, beş yıllık milletvekilliğinin sonunda, büyük bir teveccühle ve partimizin oylarını Türkiye çapında dikkat çeken bir şekilde yükselterek yeniden göreve getirdiğiniz, 2020 yılında yaşanan büyük felakette o acıyı bütün Türkiye'nin tüm boyutlarıyla duymasına aracılık eden, milletvekili grubumuzu buraya seferber etmemizi, yerel yönetimlerin buraya üst düzeyde ilgi göstermesini sağlayan Elazığ Milletvekilimiz Sayın Gürsel Erol’un şahsında tüm hemşehrilerinizi selamlıyorum.
"Bu eserin görünür olması son derece önemli”
Buraya Sayın Dilek Kaya İmamoğlu ile birlikte, Sayın İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilimiz ile, gölge kabinemizdeki Milli Eğitim Bakanımızla, genel başkan yardımcılarımız, bölgedeki milletvekillerimiz, Parti Meclisi üyelerimizle, il başkanlarımızla; kuvvetli bir heyetle geldik. Çünkü bu eserin görünür olması son derece önemli.
"Kendimi Manisa’da saydım”
Bugün bu kıymeti burada birileri bilmiyor olabilir. Ama havaalanından buraya gelirken benim gördüğüm Elazığ'ın bu yapılanları ve CHP’nin kendisine döndüğü sıcak yüzünü gördüğüdür, sahiplendiğidir, selamladığıdır. Yıllardır Elazığ'a gelip giderim. Her geldiğimde bir öncekinden daha sıcak karşılandığımız, bugün milletvekilimizle birlikte otobüsümüzden selamladığımız Elazığ'da kendimi Manisa'da saydım. Buna katkı sağlayan il başkanıma, milletvekilime, örgütümüze ve sımsıcak Elazığlılara yürekten teşekkür ediyorum.
"CHP Türkiye'ye, ‘Benim iktidarımda mesleki eğitim böyle olacak’ diye müjdeliyor”
Bu okulun yapımına 2021'de karar verip 2022’de hep birlikte temelini attık. Sayın Kemal Kılıçdaroğlu Genel Başkanımız ile birlikte biz bu okulun projesini ekranlardan gördüğümüzde hayran kaldık. 2023’te Sayın Ekrem İmamoğlu, Sayın Dilek İmamoğlu ile birlikte geldi, burayı gezdi, sosyal medyadan paylaştı. O gün gördüm ki o hayallenen proje gerçek olmaya yüz tutmuş. Bugün okulu gezdim, gördüklerim karşısında gerçekten gurur duydum.
"Umut gençlerde. Umut bu okulda, Türkiye'nin yarınlarında”
Bu okulda okuyacak gençlere, bugün sizin ardında dünyayı bulacağınız bir kapı açıyoruz sizlere. Bu derslikler sizin hayalleriniz için ışık olacaklar. Bu laboratuvarlar umarım ki meraklarınızı kanatlandıracaklar. Bu atölyeler hayal gücünüzle birlikte bu ülke için umuda dönüşecek. Ekrem Başkan'ın sloganı orada: ‘Umut burada’ diyor. Umut gençlerde. Umut bu okulda, Türkiye'nin yarınlarında. Buradan mezun olduğunuzda her biriniz başta Elazığ'ın ve Türkiye'nin gururu olacaksınız. Türkiye'nin umudu olacaksınız. Yarınları siz kuracaksınız. Bu bina sadece betonla, demirle değil, umutla yükseldi. Bu umudu büyütecek olan sizlersiniz. Hepinizi çok seviyoruz. Hepinizi Ekrem Başkanımız çok seviyor. Biz size hizmet etmek için, sizin için çalışmak için bu görevlerdeyiz. Ama siz yarın bu ülkeyi dünyanın lider ülkesi yapmak için bu görevleri bizlerden teslim alacaksınız. Bu okulun yapımına fikren öncülük eden bir kez daha Sayın Gürsel Erol'a, Elazığ bürokrasisinde bu okulun yapımında katkı sağlayan herkese, başta Ekrem İmamoğlu, Nuri Başkan, bütün İBB ailesine, yüklenici firmaya ve bugünkü bu heyecanı paylaşmak için buraya gelen siyasilere ve her birinize ayrı ayrı yürekten teşekkür ediyorum. Hayırlı uğurlu olsun.”















