Tekirdağ'da badem ağaçları çiçek açtı

Tekirdağ'da hava sıcaklığının artmasıyla badem ağaçları çiçek açtı.

GÜNCEL - 14-02-2026 10:16 292 kez okundu.

Tekirdağ'da badem ağaçları çiçek açtı

Ağaçların dallarını kaplayan pembe ve beyaz çiçekler, bahçe ve arazilerde güzel manzaralar oluşturdu. Fotoğraf tutkunları da badem ağaçlarının renkli görüntülerini kaydetti.

Kent sakinlerinden Aşkın Topçu, AA muhabirine, havanın ısınmasıyla ağaçların çiçek açtığını ve güzel görüntüler ortaya çıktığını söyledi.

Topçu, "Soğuk havaların ardından sıcaklıklar artmaya başladı. Bazı yerlerde ağaçlar bahar gelmiş gibi çiçek açtı. Ağaçların çiçek açtığını gören vatandaşlar da durup fotoğraf çekiyor." dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
 Trafik kazasında şehit olan uzman çavuşun cenazesi Adana'da defnedildi

Trafik kazasında şehit olan uzman çavuşun cenazesi Adana'da defnedildi

24-06-2026 - GÜNCEL

Akaryakıt sektörüne operasyon: 6 şirkete el konuldu, 10 şirkete kayyum atandı

Akaryakıt sektörüne operasyon: 6 şirkete el konuldu, 10 şirkete kayyum atandı

24-06-2026 - GÜNCEL