Türkiye ile ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye ile ABD arasında nükleer enerji alanındaki ortaklığı derinleştirecek Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı'nın imzalandığını bildirdi.

DÜNYA - 26-09-2025 13:56 237 kez okundu.

Türkiye ile ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandı

Bayraktar, hesabından yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile ABD Başkanı Donald Trump'ın Beyaz Saray'da gerçekleştirdiği görüşmeye katılım sağladığını ifade etti.

Türkiye ile ABD arasındaki köklü ve çok boyutlu ortaklığı nükleer enerji alanında daha da derinleştirecek yeni bir süreci başlattıklarını belirten Bayraktar, şunları kaydetti:

"Görüşme sonrası ABD Dışişleri Bakanı Sayın Marco Rubio ile birlikte liderlerin huzurunda, Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı'nı imza altına aldık. Anlaşma kapsamında yürütülecek çalışmaların önümüzdeki dönemde her iki ülke için de karşılıklı fayda üretmesini diliyorum."

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İngiltere Başbakanı Starmer, İşçi Partisi liderliğinden istifa etti

İngiltere Başbakanı Starmer, İşçi Partisi liderliğinden istifa etti

23-06-2026 - DÜNYA

İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan: Ayrışmaya yol açacak her mesaj, düşmanın değirmenine su taşımaktır

İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan: Ayrışmaya yol açacak her mesaj, düşmanın değirmenine su taşımaktır

23-06-2026 - DÜNYA