Adana ve çevre illerde öğrenciler karnelerini aldı

Adana, Mersin, Hatay ve Osmaniye'de düzenlenen törenlerle öğrencilere karneleri verildi.

EĞİTİM - 26-06-2026 15:46

Adana'da, resmi ve özel 1563 okulda toplam 524 bin 153 öğrenci karne aldı.
Vali Mustafa Yavuz, merkez Yüreğir ilçesindeki Yahya Kemal Beyatlı 100. Yıl İlkokulu'nda düzenlenen törene katıldı.
Yavuz, karne dağıtımının ardından gazetecilere, yoğun bir eğitim öğretim yılının geride kaldığını söyledi.
Öğretmenler ve öğrencilere yaptıkları çalışmalar ve emekleri için teşekkür eden Yavuz, "Onların dinlenmesini, eğlenmesini, öğretmenlerimizin verdiği etkinlikleri yapmalarını özellikle rica ediyoruz. Velilerden de çocuklarımızın dinlenmelerine müsaade ederek, karnelerinde ne yazıyorsa yazsın onları o şekilde kabul ederek destek vermelerini, onların yanında olmalarını rica ediyoruz." diye konuştu.
Yavuz, eylül ayında okulların hazır olması için çalışmaların yaz boyunca süreceğini ifade ederek, şunları kaydetti:
"Bu sene eğitim öğretimle ilgili yaşanan bazı talihsiz olaylar oldu. Bu anlamda hayatını kaybeden çocuklarımıza, öğrencilerimize ve öğretmenlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. Biz Adana'da her türlü tedbiri aldık. İnşallah eylül ayından sonra da okullarımızda güvenli ve huzurlu bir ortamda eğitim öğretimin devam etmesi için yaz boyunca da o tedbirleri planlayacağız, alacağız."
Programa, Yüreğir Kaymakamı Mehmet Aksu ile İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras da katıldı.

Günün Diğer Haberleri