Uyum haftası kapsamında anne ve babalarından ilk kez ayrılarak okul sıralarına oturan miniklerin heyecanı bir başka...
Başkent Üniversitesi Adana Özel Başkent Okulları’nda uyum programına katılanlar, aileleriyle birlikte okula girdikleri ilk andan itibaren ilgi ve sevgiyle karşılandı... "Başkent’te İlk Günüm” panosu önünde o anı ölümsüzleştirdiler ve tören alanında yerlerini aldılar.
Onlara hoşgeldiğiniz konuşmasını Başkent Üniversitesi Adana Özel Başkent Okulları İlk Öğretim Okulları Müdürü Aslı Cengiz yaptı.
Okul bahçesindeki törenin ardından minikler, öğretmenlerinin eşliğinde sınıflarına girdiler, arkadaşlarıyla tanıştı.
Hepsi de heyecanlı ve mutluydu; Adlarınız yazmak için de sabırsız.
Başkentli öğretmenler de öğrencilerle aynı duyguları paylaştı.
Veliler de en az çocukları kadar heyecanlıydı.
Eğitimciler velilere önerilerde bulundu.
Ana sınıfı öğrencileri de rengarenk hazırlanmış sınıflarında arkadaşlarıyla tanışıp oyunlar oynadı. Onlar kaynaşma sürecinde kendilerini oyuna kaptırmışken, tiyatro salonunda velilere yeni sürece ilişkin bilgi verildi.
Açıklamalarda uyumun; okul-öğrenci ve veli üçgeni içinde yürütülebileceğine de dikkat çekildi.




















