Adana'da 12. Yeşilay Bisiklet Turu düzenlendi

Adana, Mersin ve Osmaniye'de Yeşilay tarafından "Sağlıklı yaşamın keyfini birlikte sürelim" sloganıyla bu yıl 12'nci kez organize edilen bisiklet turu tamamlandı.

SPOR - 02-06-2025 14:22 360 kez okundu.

Adana'da 12. Yeşilay Bisiklet Turu düzenlendi

Yurt genelinde düzenlenen Yeşilay Bisiklet Turu'nun Adana etabı, Merkez Park'ta başladı.
Vali Yavuz Selim Köşger, Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar ile Yeşilay Adana Şube Başkanı Yunus Emre Yıldırım'ın da katıldığı etkinlikte amatör ve profesyonel bisikletliler pedal çevirdi.
Tur, başlangıç yerinde son buldu.
Vali Köşger, turun ardından yaptığı konuşmada, etkinliğin sağlıklı ve bilinçli toplum inşa edilmesi yolunda önemli bir adım olduğunu söyledi.
Çevrilen her pedalın sağlığa ve aydınlık geleceğe uzandığını dile getiren Köşger, "Yeşilayın öncülüğündeki bisiklet turu, hem sporun birleştirici gücünü hem de toplumsal duyarlılığın etkisini göstermektedir." dedi.
Karalar da kentte bisiklet yollarını artıracaklarını belirtti.
Yıldırım ise yaptıkları faaliyetler ve etkinlikler hakkında katılımcılara bilgi verdi.
 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti

A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti

26-06-2026 - SPOR

Adanalı Milli cimnastikçi İrem, İstanbul'da kazanamadığı altın madalyayı Çin'de takmak istiyor

Adanalı Milli cimnastikçi İrem, İstanbul'da kazanamadığı altın madalyayı Çin'de takmak istiyor

23-06-2026 - SPOR