Adana'da devrilen otobüsteki 8 kişi yaralandı

Adana'nın Sarıçam ilçesinde yolcu otobüsünün devrilmesi sonucu 8 kişi yaralandı.

GÜNCEL - 26-01-2026 17:04 443 kez okundu.

Adana'da devrilen otobüsteki 8 kişi yaralandı

Ö.S. (46) idaresindeki 42 HC 737 plakalı yolcu otobüsü, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu merkez Sarıçam ilçesi Yıldırım Beyazıt Mahallesi civarında sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yol kenarındaki beton bariyere çarparak devrildi.

Kazayı görenlerin ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Kazada yaralanan 8 kişi, ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırıldı.

Kaza nedeniyle otoyoldaki ulaşım ekiplerce kontrollü olarak sağlandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

25-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

25-06-2026 - GÜNCEL