Adana'da hastane önünden 3 motosiklet çalan 2 zanlı tutuklandı

Adana'da bir hastanenin önündeki 3 motosikleti çalan 2 zanlı tutuklandı.

GÜNCEL - 05-01-2026 12:36 244 kez okundu.

Adana'da hastane önünden 3 motosiklet çalan 2 zanlı tutuklandı

Hasta yakınları tarafından farklı tarihlerde Yüreğir Devlet Hastanesi önüne park edilen 3 motosiklet çalındı.

İhbar üzerine çalışma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, güvenlik kamerası kayıtlarından kimlikleri tespit edilen zanlılar K.K. ve U.B'yi gözaltına aldı.

Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk zanlılar, çıkarıldıkları hakimlikçe tutuklandı.

Ekipler, çalınan motosikletlerden ikisini bulup sahiplerine teslim etti.

Hırsızlık anları güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

25-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

25-06-2026 - GÜNCEL