Adana'da Meme kanseri farkındalığı için gökyüzüne pembe balonlar bırakıldı

Adana'da meme kanseri farkındalığını artırmak amacıyla düzenlenen "Bir Balon Uçur Farkındalık Oluştur" etkinliğinde gökyüzüne pembe balonlar bırakıldı.

SAĞLIK - 22-10-2025 13:43 363 kez okundu.

Adana'da Meme kanseri farkındalığı için gökyüzüne pembe balonlar bırakıldı

İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Adana Millet Bahçesi'nde, Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında "Bir Balon Uçur Farkındalık Oluştur" etkinliği düzenlendi.

Etkinlikte, katılımcılar tarafından gökyüzüne pembe balonlar bırakıldı.

Katılımcılara, meme kanserine karşı bilinç oluşturmak amacıyla hastalığa dikkati çeken mesajların yazılı olduğu notlar ve pembe kurdele dağıtıldı.

Etkinliğe, Vali Yardımcısı Hasan Balcı, İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Ali Tanju Altunsu, sağlık çalışanları ve vatandaşlar katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Sağlık Köprüsü. Prof. Haberal'dan

Başkent Üni. Sağlık Köprüsü. Prof. Haberal'dan "Daha Çok Çalışacağız" Mesajı

23-06-2026 - SAĞLIK

Sağlık Bakanlığı 12 İldeki 92 Hastanede Genel Teftiş Programı Başlattı

Sağlık Bakanlığı 12 İldeki 92 Hastanede Genel Teftiş Programı Başlattı

14-06-2026 - SAĞLIK