Adana'da park halindeki otomobilde çıkan yangın söndürüldü

Adana'da park halindeki otomobilde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

GÜNCEL - 28-01-2026 13:48 210 kez okundu.

Adana'da park halindeki otomobilde çıkan yangın söndürüldü

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi İsmetpaşa Mahallesi'nde park halindeki bir otomobilde yangın çıktığı ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Mahalleye ulaşan ekipler, otomobilden yükselen alevlere müdahale etti.

İtfaiye ekiplerince söndürülen yangın sonucu otomobilde hasar oluştu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

Adalet Bakanı Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık

25-06-2026 - GÜNCEL

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

Adana Ceyhan Belediyesi’nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor

25-06-2026 - GÜNCEL