Adana'da "Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek" etkinliği düzenlendi

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde "Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek" etkinliği gerçekleştirildi.

SAĞLIK - 10-09-2025 09:43 566 kez okundu.

Adana'da

İl Sağlık Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Halk Sağlığı Haftası dolayısıyla Petrol Ofisi İlkokulu'nda program düzenlendi.

Etkinlikte, öğrenciler halk oyunları gösterisi sundu, UMKE ekipleri eşliğinde uygulamalı ilk yardım eğitimi aldı.

Çocuklar, hasta taşıma ve sedye kullanımı gibi temel ilk yardım pratiklerini deneyimledi.

İl Sağlık Müdürü Halil Nacar, konuşmasında, çocuklara kazandırılan her bilginin geleceğe yapılan bir yatırım olduğunu belirterek, "Çocuklarımız bizim geleceğimiz. Onlara bugün öğreteceğimiz her bilgi, geleceğimizi inşa ediyor." dedi.

Etkinlikte, öğrencilere "Sağlık Elçisi" rozeti verildi.

Programa, Seyhan Kaymakamı Ekrem İnci ve İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Tüfekçi de katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Sağlık Köprüsü. Prof. Haberal'dan

Başkent Üni. Sağlık Köprüsü. Prof. Haberal'dan "Daha Çok Çalışacağız" Mesajı

23-06-2026 - SAĞLIK

Sağlık Bakanlığı 12 İldeki 92 Hastanede Genel Teftiş Programı Başlattı

Sağlık Bakanlığı 12 İldeki 92 Hastanede Genel Teftiş Programı Başlattı

14-06-2026 - SAĞLIK