Adana'da tırda 55 kilogram uyuşturucu ele geçirildi

Adana'da 55 kilogram uyuşturucu ele geçirilen tırın şoförü tutuklandı.

GÜNCEL - 20-10-2025 13:43 535 kez okundu.

Adana'da tırda 55 kilogram uyuşturucu ele geçirildi

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, uyuşturucu taşındığı belirlenen tırı Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda durdurdu.

Narkotik dedektör köpeğinin tepki verdiği araçtaki 3 valizde 55 kilogram skunk bulundu.

Ekipler, sürücü C.Ş'yi (42) gözaltına aldı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı hakimlikçe tutuklandı.

Narkotik ekiplerince otoyolda önü kesilen tırda arama yapılması polis kamerasınca görüntülendi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

26-06-2026 - GÜNCEL

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

26-06-2026 - GÜNCEL