Şam Büyükelçisi Yılmaz, Suriye Ulaştırma Bakanı Bedir ile görüştü

Türkiye’nin Şam Büyükelçisi Nuh Yılmaz, Suriye Ulaştırma Bakanı Yarub Bedir ile görüştü.

DÜNYA - 27-01-2026 19:23 355 kez okundu.

Şam Büyükelçisi Yılmaz, Suriye Ulaştırma Bakanı Bedir ile görüştü

Suriye Ulaştırma Bakanlığında gerçekleşen görüşmede, Türkiye ile Suriye arasındaki Karayolu Taşımacılığı Mutabakat Zaptı çerçevesinde aktarmasız ikili ve transit geçişlerin artırılması ele alındı.

Demiryolları alanında işbirliğinin ilerletilmesin de masaya yatırıldığı görüşmede, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarının (TCDD) katkısıyla demiryolu projelerinde ortak çalışmalar, eğitim programları ve kapasite geliştirme adımlarının genişletilmesi konuşuldu.

Görüşmede ayrıca Türkiye-Suriye-Ürdün Ulaştırma İşbirliği mutabakat zaptı kapsamında bölgesel taşımacılık projelerinin geliştirilmesi, transit geçişlerin daha verimli hale getirilmesi ve ülkeler arası lojistik işbirliğinin artırılması yönünde atılacak adımlar değerlendirildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı

Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı

25-06-2026 - DÜNYA

ABD Kongresi, İran'a askeri operasyonları sınırlamaya yönelik kararı kabul etti

ABD Kongresi, İran'a askeri operasyonları sınırlamaya yönelik kararı kabul etti

24-06-2026 - DÜNYA