Adana'da Otoyolda ters yönde giden kamyonetin sürücüsüne ceza kesildi

Adana'da otoyolda ters yönde gittiği belirlenen kamyonetin sürücüsüne ceza uygulandı.

GÜNCEL - 13-10-2025 13:02

İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, otoyol jandarma ekipleri, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen ihbar üzerine Adana-Pozantı Otoyolu'nda ters yönde giden kamyoneti durdurdu.

Ekipler, aracın sürücüsüne ceza kesti.

Kamyonetin ters yönde ilerlemesi araç kamerasıyla görüntülendi.

Günün Diğer Haberleri