İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, otoyol jandarma ekipleri, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen ihbar üzerine Adana-Pozantı Otoyolu'nda ters yönde giden kamyoneti durdurdu.
Ekipler, aracın sürücüsüne ceza kesti.
Kamyonetin ters yönde ilerlemesi araç kamerasıyla görüntülendi.