Adana'da Bir kişi tartıştığı kadını tabancayla vurarak öldürdü

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde bir kişi tartıştığı kadını tabancayla vurarak öldürdü.

GÜNCEL - 29-10-2025 16:32 209 kez okundu.

Adana'da Bir kişi tartıştığı kadını tabancayla vurarak öldürdü

Yenibaraj Mahallesi Bülent Angın Bulvarı'nda bir kişinin silahla vurulması ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Ekipler, Ebru K'nin T.K. tarafından tabancayla ateş açılarak öldürüldüğünü, şüphelinin aynı silahla kendisini yaraladığını tespit etti.

Sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından T.K. ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Ebru K'nin cenazesi yapılan incelemelerin ardından Adana Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü.

T.K'nin durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

26-06-2026 - GÜNCEL

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

26-06-2026 - GÜNCEL