Adana'da Kendilerini polis olarak tanıtıp dolandırıcılık yapan 2 zanlı tutuklandı

Adana'da kendilerini polis olarak tanıttıkları kişiyi dolandırıp 4 milyon 250 bin lira değerindeki altınlarını aldıkları belirlenen 2 şüpheli tutuklandı.

GÜNCEL - 22-07-2025 13:19 265 kez okundu.

Adana'da  Kendilerini polis olarak tanıtıp dolandırıcılık yapan 2 zanlı tutuklandı

Merkez Çukurova ilçesi Mahfesığmaz Mahallesi'nde yaşayan emekli Arif A'yı (70) cep telefonuyla arayıp kendisini polis olarak tanıtan zanlı, Fetullahçı Terör Örgütü'ne (FETÖ) operasyon düzenleyecekleri bahanesiyle evdeki altınları istedi.
Görüşmenin ardından Arif A, ikametine gelen polis yeleği giymiş 2 kişiye 4 milyon 250 bin lira değerindeki altınları verdi.
Arif A, bir süre sonra kendisini arayan numaraya ulaşamayınca dolandırıldığını anlayıp polise başvurdu.
Bölgedeki güvenlik kameralarının ve müştekinin HTS kayıtlarını inceleyen Asayiş Şube Müdürlüğü Dolandırıcılık Büro Amirliği ekipleri, zanlıların Hayri İ. (23) ve Rıdvan G. (35) olduğunu belirledi.
Evlerine düzenlenen operasyonla yakalanan 2 şüpheli, işlemlerinin ardından sevk edildikleri adliyede çıkarıldıkları hakimlikçe tutuklandı.
Polis ekipleri, çalınan altınların bulunması için çalışmalarını sürdürüyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

26-06-2026 - GÜNCEL

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

26-06-2026 - GÜNCEL