Adana'da şaka kazaya dönüştü: Kamyonetin çarpmasıyla ayağı kırıldı, telefonu bırakmadı

Adana'da cep telefonuyla konuşurken arkadaş şakasının hedefi olan bir kişi, kamyonetin çarpması sonucu hastanelik oldu.

GÜNCEL - 21-05-2025 12:21 226 kez okundu.

Adana'da şaka kazaya dönüştü: Kamyonetin çarpmasıyla ayağı kırıldı, telefonu bırakmadı

İlginç olayda, yaralanan şahsın telefon görüşmesine kazadan sonra da devam etmesi dikkat çekti.
Olay, merkez Seyhan ilçesine bağlı Türkocağı Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, bir kişi, arkadaşı U.A.’ya şaka yapmak amacıyla kamyonetini üzerine doğru sürdü. Ancak frene zamanında basamayan sürücü, U.A.’ya çarptı. Çarpmanın etkisiyle yere düşen şahıs, tüm olanlara rağmen cep telefonunu bırakmadı, görüşmesine devam etti. Kaza anı ise saniye saniye güvenlik kamerasına yansıdı.
Olayın ardından sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan yaralının ayağının kırıldığı öğrenildi.
Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

26-06-2026 - GÜNCEL

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

26-06-2026 - GÜNCEL