Adana'da üzerlerinde uyuşturucu bulunan 9 kişi gözaltına alındı

Adana'da narkotik ekiplerince gerçekleştirilen denetimlerde, üzerlerinden uyuşturucu çıkan 9 şüpheli gözaltına alındı.

GÜNCEL - 08-10-2025 13:33 379 kez okundu.

Adana'da üzerlerinde uyuşturucu bulunan 9 kişi gözaltına alındı

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, "Narko Alan Uygulaması" kapsamında merkez Seyhan ilçesindeki Fevzipaşa Mahallesi'nde denetim gerçekleştirdi.

Bölgedeki cadde ve sokaklarda yapılan denetimlerde 9 kişinin üzerinde bir miktar esrar ile sentetik uyuşturucu ele geçirildi.

Gözaltına alınan 9 şüphelinin emniyetteki işlemleri sürüyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

Başkent Üni. Gastronomi Bölümünden 5 Yeni Ürün

26-06-2026 - GÜNCEL

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz

26-06-2026 - GÜNCEL